Loading...

每週論壇

信仰

【上帝噉講(好似係)】

一元復始,重新做人

新正頭,幼承庭訓,最緊要開開心心、和和氣氣。有假放喎,當然開心;但這城市仍有許多人,新正頭都要返工。他們有些人,是被困於生活迫人,手停口停,多賺一分就是一分,放假是一種可望而不可及的奢侈。

每到大時大節,連鎖快餐店就最多人。但客人多員工少,有些等得不耐煩的客人會破口大罵,當著小孩面前粗口連珠。做清潔的,做連鎖快餐店的,做保安的,填補了城市的缺口。是他們在假期中的付出,讓街道的垃圾沒有堆出鼠患,家中的廚房可以收爐幾天,出街玩也不擔心家財盡失。記念那些年初一已經「年初四噉嘅樣」的勞動階層,向這些假日勞動者表達感恩,是最真誠的一團和氣。

「同人好好相處,咪囂張串嘴;同清潔阿嬸做朋友,咪懶有寶、巴之閉。唔好報仇,諗下點先至係對大家最好。如果得(睇下你頂唔頂得住啦),就同人好好相處。唔好下下都話唔fair,呢尐唔係你做嘅。『呢度我話事,』上帝咁話:『我會搞掂佢。』加上聖經都講過,『見你仇人肚餓,就買個飯畀佢食;見佢口渴,就畀水佢飲。你咁估你唔到,佢實周身唔聚財,唔知你搞邊科。』你係最好嘅,你知道嘛?個環境係衰㗎喇,你咪同佢衰埋一份;堅持做好事,唔好做壞人。」(羅馬書十二章16-21節)

Donationcall
更多標籤
payme
南涌講古
靈溢
嘉道理農場